Cimory Dairyland, Tempat Pelancongan Keluarga Di Surabaya

Cimory Dairyland, Tempat Pelancongan Keluarga Di Surabaya

Cimory Dairyland, Tempat Pelancongan Keluarga Di SurabayaCimory Dairyland, Pelancongan Keluarga Di Surabaya – Ada tak “Tempat Pelancongan Untuk Keluarga”,,? atau Ada tak tempat percutian menarik untuk Anak-Anak di kawasan Surabaya, Jawa Timur,?? Soalan ini sering dipertanyakan bagi kita yang sedang merancang Percutian ke Surabaya, Jawa Timur, Indonesia. oleh sebab itulah disini kami syarikat agentsurabayatravel.com memaklumkan mana mana tempat yang sangat sesuai untuk pelancongan bersama keluarga, sesuai pula untuk budak-budak dan juga sesuai untuk pelancongan warga emas.

Tempat Percutian Untuk Keluarga di Surabaya

Banyak tempat percutian menarik di kawasan Surabaya, tapi yang sesntiasa dilawati oleh pelancong tempatan, Malaysia, Singapore, Thailand, Brunai Darussalam dan negara asing lainnya adalah Gunung Bromo, Malang Batu City Tour, Surabaya City Tour, Kawah Ijen, Tumpak Sewu dan Gunung Semeru. Tapi tempat lawatan yang sangat sesuai untuk percutian Keluarga (tour family) adalah Gunung Bromo, Malang Batu City Tour, Surabaya City Tour dan satu lagi tempat percutian keluarga yang wajib kita lawati, iaitu “Cimory Dairyland”.

Cimory Dairyland, Tempat Pelancongan Keluarga Di SurabayaCimory Dairyland adalah tempat lawata terbaru di Surabaya, yang sangat sesuai untuk pelancongan keluarga dan lagi sesuai untuk pelancongan kanak-kanak mahupun warga emas. Tempat percutian ini sesuai pula dilawati semasa kita melakukan percutian ke Gunung Bromo, Malang Batu dan lagi sesuai semasa pelancongan ke Taman Safari Zoo Surabaya, sebab tempat percutian ini merupakan tempat percutian dalam satau kawasan dengan Taman Safari Zoo Prigen, iaitu teletak di kawasan kampung Plembon, Prigen, Pasuruan, Jawa Timur, Indonesia.

Cimory Dairyland, Tempat Pelancongan Keluarga Di SurabayaApa tarikan dari pada Cimory Dairyland,? Cimory Dairyland Surabaya memiliki banyak tarikan yang dapat kita nikmati, anatar tarikan di Cimory Surabaya adalah cuaca sangat sejuk, pemandangan dekat dengan hijau, dekat gunung, dan lagi menarik Cimory Dairyland merupakan kilang yogurth berkualiti terbaik di Jawa Timur, Surabaya. Cimory Dairyland Surabaya juga sediakan Resto dan tempat bermain untuk budak-budak, Playground kids, Mini Zoo, Baby Zoo  dan permainan lain lain yang sangat sesuai untuk pelancongan keluarga atau kanak – kanak.

Cimory Dairyland, Tempat Pelancongan Keluarga Di SurabayaCimory Dairyland dapat kita lawati dari beberpa laluan, kalo dari Surabaya airport +- 2 jam, dari Malang Batu +- 2,20 jam dan kalau dari Gunung Bromo, +- 2,15 jam dan kita bisa langsung menuju ke Jl. Raya Prigen No.8, Plembon, Prigen, Kec. Prigen, Pasuruan, Jawa Timur, Indonesia 67157. atau di Google Maps berikut ini (GoogleMaps). Dan lagi mudah kita guna perkhidmatan supir yang di sediakan oleh pihak travel Surabaya, dan lagi mudah sekali enjoy sepanjang pelancongan, Anda dapat pilih program Pakej Percutian Surabaya yang sudah kami sediakan.

Senarai pilihan Pakej Percutian Surabaya, yang sesuai untuk di kombinasikan dengan Cimory Dairyland Surabaya, adalah :

Sekiranya Anda memerlukan malumat lebih banyak mengenai Cimory Dairyland dan pelbagai pilihan Pakej Percutian Surabaya, Gunung Bromo, Aktiviti Pelancongan, Tempat percutian menarik, Pakej Ground ke Surabaya, dan lain lain, sila contact pihak travel agency kami.

Tempat Percutian Untuk Keluarga / Family di Surabaya

Mungkin Anda juga menyukai