Pakej Percutian Ke Malang Surabaya 1 Hari

Pakej Percutian Ke Malang Surabaya, 1 Hari Full Day

Pakej Percutian Ke Malang Surabaya 1 HariPakej Percutian Ke Malang Surabaya 1 Hari ini merupakan pakej Percutian Surabaya, murah, sebab kita tak payah tempah penginapan / hotel di malang batu Surabaya, tentu trip 1 days ini sesuai bagi anda yang mempunyai sedikit masa percutian. Malang Batu merupakan bandar seribu pelancongan, tentu lagi sesuai di jadikan destinasi pelancongan keluarga, Bulan Madu, Honeymoon atau travel group. Selain itu, Malang Batu adalah tempat pelancongan pendidikan yang mempunyai banyak tempat pelancongan berupa wahana untuk anak sekolah, tentu sangat sesuai apabila di jadikan tempat tujuan tempat study tour untuk percutian sekolah.

Pakej Percutian Ke Malang Indonesia, 1 Hari

Untuk menikmati Pakej Pelancongan ke Malang Batu Surabaya (full day tour) ini dapat anda mulakan / start tour dari bandar Surabaya, Malang Batu, Untuk butiran atau itinerary trip pakej percutian ke Malang, Surabaya full day adalah sebagai berikut :

  • Program trip pakej Pelancongan ke Malang Surabaya 1 hari bermula dengan dengan pengangkutan anda dari Surabaya atau malang bandar Batu, kemudian menuju destinasi pertama iaitu melawat air terjun coban rondo.
  • Kemudian trip pakej percutian di lanjutkan dengan melawat kusuma agrowisata yang popular dengan sebutan Ladang Epal Malang Batu, di lokasi kebun epal malang ini anda tidak terhad untuk memetik dan menikmatinya sehingga puas.
  • Setelah puas menikmti petik Epal Malang, trip pakej pelancongan di lanjutkan ke Selecta Batu /Taman 100 bunga, Seusai dari taman bunga selecta, agar perjalanan percutian anda tidak terkesan sia-sia dengan tanpa membawa oleh-oleh untuk keluarga di rumah, maka tour travel pelancongan di teruskan ke tempat oleh oleh khas kota batu dan kuliner kedai oen yang merupakan salah satu kedai oleh oleh di Surabaya yang banyak dilawati oleh pelancong.
  • Selesai ber-safari dari tempat oleh oleh kita melawat destinasi selanjutnya, iaitu Muzium Angkut atau Batu Night Spectacular (option package), Setelah itu kami menghantar ke surabaya / malang dan trip pakej percutian ke malang 1 hari, selesai.

Demikian info mengenai Pakej Lawatan ke Malang Surabaya, Untuk informasi trip ke Kawah Ijen, Percutian gunung Bromo, Hiking Semeru Surabaya, Malang Batu Surabaya, pakej ground Surabaya, Bajet percutian ke surabaya, Tempat tempat percutian menarik di Surabaya, kemudahan pelancong dan lain lain, sila hubungi contact travel ejen Surabaya kami.


PILIHAN PAKEJ PERCUTIAN BROMO, MALANG BATU, SURABAYA :

Pakej Lawatan ke Surabaya Malang Indonesia 1 Hari

Mungkin Anda juga menyukai